fredag 31 december 2010

Årets nykomling 2010

Nu är det bara några få ynka timmar kvar av det gamla året, och jag har inte ens hunnit ladda upp bilderna från julen. Men allt kommer bli annorlunda nästa år försås. Då kommer jag aldrig att skjuta upp saker, utan ta itu med dem direkt. Inte ägna tiden åt onödiga grejer som TV och facebook utan bara läsa uppbygglig litteratur, engagera mig i välgörenhet, bli politiskt aktiv, höra intressanta föredrag, vara ute och motionera, och aldrig aldrig äta glass och godis tills jag mår illa.
2010 har varit ett bra år, på de flesta sätt. Det var min föresats att inläggen på bloggen inte bara skulle handla om en enda person. Att visa för mig själv att man inte måste bli helt insnöad på bebisar bara för att man råkat få en själv. Det har väl gått sådär kan man säga... Ungefär 99% av bilderna här sen i somras har varit på Alvar. Men han är ju lite mer fotogenisk än resten av vår lilla familj.
Och det är svårt att summera året 2010 utan att tilldela den här killen priset i kategorin "Årets nykomling".

Photobucket

Gott nytt år!

1 kommentar:

Josefin sa...

Alltså det här är femte gången jag kollar på den här bilden och jag tycker att Alvar bara blir mer och mer lik dig Harry när du var liten. Förhoppningsvis kommer jag och Ally aldrig ha samma relation som du och jag hade när vi var små dock...