torsdag 9 december 2010

Sitta och stå

Alvar har börjat öva på att sitta.
Photobucket
Ibland lutar det en liten aning framåt.
Photobucket
Men det är kul ändå
Photobucket
Det kan luta lite åt sidan med, men det gäller att inte ge upp.
Photobucket
Look, look! No hands!
Photobucket
Sitta var ju kul, men varför nöja sig med det när man kan stå?
Photobucket
Photobucket
Pappa håller faktiskt bara i själva babygymmet. Och egentligen behövs ju inget att hålla sig i heller. Det är här är ju Alvar vi pratar om. Killen som gett bålstabiliteten ett ansikte!

5 kommentarer:

Moster J sa...

Hohoho, lutningsbilderna ar ju hur roliga (och fina) som helst. Vilken yogi!

Seth sa...

Övning ger färdighet kompis. Fällkniven är ju så skön att luta sig mot, man får ju mycket kred av dom vuxna för smidigheten också. Bra paryttrick...

Äntligen har morsan hajat att det är lättare att sitta som en fura om man har något att kika på uppåt. Fick visa mina skills på bibblan när sagotanten flirta med oss. Saknade dig förresten....

Ska prova det där med gymmet, ser riktigt trevligt ut! Syns på tisdag!

Josefin sa...

Jag vill bo med er! Kan man adoptera en vuxen? Ta mig isf!

Hanna Li sa...

Heja heja Alvar!

Moster J sa...

Hoho, jag maste kommentera IGEN att jag tycker de har bilderna ar skitroliga (och sota). Den dar nar det lutar 'en aning' framat, och sa kommer nasta dar det liksom inte kan luta mer utan att ga rakt igenom golvet! SH (Skrattar Hogt, ett ursvenskt LOL?) Men bli inte fornarmade for att jag skrattar, den bittra sanningen ar att "hon ar bara avundsjuk"... Jag vill oxa va sadar vig!