onsdag 29 januari 2014

Dagarna emellan

Äntligen en lek som båda syskonen tycker är lika kul!

Min första Köpmanholmslimpa. Huvudingrediensen är sirap. Lite för söt för min smak, och inte riktigt tillräckligt söt för Oskars.

Tillbaka efter storhandling med två barn på Kvantum. Jo, jag skulle också vilja somna i bilen och bli inburen tillsammans med matkassarna...

Alvar har konstruerat en "dubbelfompeler"

Äntligen är snön och vintern här, och julklapparna kan komma till användning!



Vi har äntligen tagit oss iväg till Bazinga, som Alvar pratat om ända sen besöket där med kusinerna i somras. Det blev succé!

Får vuxna verkligen klättra här?





Min kusin, tillika Ruts gudmor, Josefin gjorde ett efterlängtat besök förra veckan. Här på tjuvjakt med Alvar. Vi ville aldrig aldrig att hon skulle åka hem!



Rut fixar med stereon.

Utsikten från ballen är helt ok!

2 kommentarer:

Moster Yster sa...

Guuuuuuuuuuuu va gulliga, fina, duktiga och sa jag gulliga? och snygga ni är allihop! Det får stå som kommentar till alla korten även i de 3 tidigare inläggen tills jag hinner skriva mer detaljerade kommentarer. Längtar efter er allihop!

Josefin sa...

Ååååh, jag längtar så mycket tillbaka till er! Det var det bästa jag gjort. Och vad kul att se bilder från Bazinga... Det hörde ju jag också pratas om en del :)

Hundra kramar och pussar till er underbara ni!