onsdag 6 juli 2011

En historisk dag

Nej nu får det vara nog. Jag hinner ju aldrig blogga längre, och Oskars inlägg spöar skiten ur mina. Nu är jag trött, har haft en mardrömsdag på jobbet och sen överdoserat glass med lakritssås, men jag känner ändå att jag måste komma med någonslags bidrag.
Idag har det gått precis ett år sedan den här dagen:



Som alla ser är det förlovnings-tigerkaka vi tittar på här. Det är alltså ett år sen jag och bejbi förlovade oss.



Och det är 13 månader sen den här lilla krabaten kikade ut



Och det är 76 dagar sen mitt hjärta slets i tusen bitar, när vi lämnade det här älskade stället:





Lilla Salagatan, vad jag saknar dig!



Och nu är det precis en halvtimme sen jag borde uppsökt det här stället:



Sängen alltså. Snart börjar ännu en mardrömsstressig jobbdag. Men nu har jag bloggat. Det känns bra. Det här blev ju ett väldigt samlat inlägg. Bra och genomtänkt liksom. Finns det något pris man kan vinna kanske?

Inga kommentarer: