måndag 17 maj 2010

Finporslin och fikafrossa

Min vän Rebecka har det finaste porslinet. Och den finaste bebisen. Jag åkte till Göteborg och fick beundra alltihop. Ni får bara se porslinet:
Photobucket
Det fikas mycket nu för tiden. På café Fågelsången i Uppsala tror de nog att jag har byggt bo där efter mina fyra-dar-på-raken-besök. Såhär fint fika fikade min syster Jenny. Mitt te ser aldrig lika snyggt ut som hennes kaffe...
Photobucket
När det ska fikas hemma skall det helst bakas först (obs! bilderna är arrangerade)
Photobucket
Photobucket
blåbärsmuffins
Photobucket
nonstop cookies blir till
Photobucket
och här klara:
Photobucket
och bejbis havrekakor:
Photobucket

3 kommentarer:

Josefin sa...

Alltså, jag får bloggkomplex när jag läser er blogg. Den är så fin och har så fina bilder! Och du harry! Den har ju dig också och du är det FINASTE! puss

Per-Oskar sa...

Vi tackar och bockar och böjer oss. Du är ju vår blogginspiratör!

(Testing testing: Babe, nu ska det vara fixat så att du får ett mejl när vi får kommentarer.. funkar det?)

Unknown sa...

Josse-Bosse! DU är den finaste. Och din blogg är det mest spännande jag läser! Du får aldrig sluta blogga, för då tar du liksom bort höjdpunkterna på min dag!